با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
مدیریت عمومی
شناسایی پیامدهای رفتار مربیگری مدیران از منظر کارکنان شهرداری شهر قم

زلفا حق گویان؛ علی درخشان مهر؛ مریم مشایخی

دوره 11، شماره 4 (پیاپی 44) ، آبان 1402، ، صفحه 41-56

https://doi.org/10.30473/ipom.2023.67353.4803

چکیده
  مربیگری به‌عنوان یک رویکرد هدایت سیستماتیک و یک فرایند راه‌حل محور است که به مدیران در تقویت یادگیری و تغییر کمک می‌کند با توجه به اینکه مربیگری یکی از مؤثرترین شیوه‌های یادگیری و توسعة مهارت‌ها می‌باشد. هدف این مقاله شناسایی پیامدهای رفتار مربیگری مدیران از منظر کارکنان شهرداری شهر قم است. این تحقیق از نظر هدف، اکتشافی و از نظر ...  بیشتر